A családi titok és a Tokio Hotel

Sziasztok!Ezt a blogot hárman írjuk:Szabina,Dorina,Fruzsina.Lesznek igaz és kitalált részek is.Két naponta lesznek részek de ha tudunk redszeresen írni akkor naponta is előfordulhat.Am 7. osztályba járunk és a legjobb barátnők vagyunk. Mivel sokat kell tanulni, hárman három felé megyünk ezért nem biztos, hogy feltudjuk rakni a részeket. De az biztos, hogy 1 héten 2 rész tuti lesz. A részekről még annyit, hogy lesznek hosszabb és rövidebb részek. na pusz nektek.

(x_X)Mindenfélék(O_o)

Linkblog

(:Utolsó kommentek :)

  • szasza: Köszike szandi az eggyüttérzést!!!!!!!! puss!!!!!!!!!4 (2008.04.15. 15:57) 16. rész :..:Hihi:..:
  • szandi: FUNI,SZABINA,DORISZ NAGYON JÓ EZ AZ OLDAL.VÁROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT! (2008.04.10. 15:37) Hali!!!!!!!
  • lolotoll: syasztok! non jo lett! mintha nem tudnám! akkor holnap megmutatom a kövit amit irtam! és La You má... (2008.03.30. 14:59) 12.rész Ikertalálkozó
  • La you: jajj nagyon tetszik! nézz be hozzám is www.zimmer483.blog.hu (2008.03.24. 22:55) 9. rész A levél
  • lolotoll: syasztok babáim! na micsi ki? de mind1! hát igen az én zsenialitásos levelem! na de sebaj! non ügy... (2008.03.23. 20:17) 10. rész A válaszlevél
  • Jigoku Shoujo. AzAz. Niky: Eddíg nagyon jók. Várom a Tőbbít. =) (2008.03.17. 18:20) 7.rész Kibékülés

5.rész A titok

2008.03.07. 10:58 | Dorisz&Szasza | 3 komment

 

       ~/~Lolotoll szemszöge~/~

 

-Dik már ez a vénember mit akar tőlem? Tomi nagy szemekkel nézi, hogy odajön hozzám és megölel. Miután sokáig ölelgetett és azt mondja:

 

-…………….-apu, mondta volna tovább de a két csaj közbe szólt.

 

-…….?- a két csaj meglepődve.

 

-………..- kezdi az ember-………………………………..-mondta.

 

De én nem értettem belőle semmit, mert németül habogott valamit. Tomi oldalba löktem, hogy fordítson de meg se tudott szólalni, mert még mindig csodálkozott azon ami az ember mondott. De egy kis csönd után végül kibökte, hogy az ember azt mondta, hogy az (………szerk xd) apám. Az „apám” kapcsolt és angolul folytatta tovább a mondandóját.

 

-Amikor te 2 éves lettél akkor születtek az ikrek, a szülés után Heidivel ( az anyánk neve) nem bírtuk tovább és elváltunk. Te anyáddal maradtál és az ikrek maradtak velem.-„apu” befejezte.

 

Én csak tátott szájjal figyeltem és hallgattam, hogy mit dumál ez az ember.

Nem hittem neki, bár nagyon hasonlított az anyu esküvői fényképén látható pasasra…

 5 perc néma csend következett, hogy mindenki feldolgozza amit hallott.

Az ikrek elindultak felém és meg akartak ölelni, de én nem engedtem, mert nem szeretem ha „idegenek” ölelgetnek.

Fura szemmel néznek rám, de engem valahogy nem bírt érdekelni.

Megint egy kis csend következett, de utána  Doris megtörte….

 

-Akkor megmutatom a szobátokat.- mondta.

 

-Jó- felelte Tomi.

 

És már indultunk is a szobánk felé. Felértünk. Mikor beléptünk elcsodálkoztunk Toncsival, (1 nap menynyit csodálkoznak szerk. J) hogy milyen a szoba: szürke és zöld keverék a szoba fala (1 ilyen 1 olyan szerk.) és berendezése. Nagyon tetszett mert ez a két szín Tomi kedvenc színei. Egyből kipróbáltuk az ágyat. ( de nem szabad rosszra gondolni.) Elkezdtünk dumálni és kipakolni.

 

-Szerintem ki kéne a lányokkal békülnöd!- mondta Toncsi bizakodón, azokkal az árva szemekkel.- Vagy adnod kéne nekik egy esélyt, hogy megismerd őket!

Apukáddal is jó lenne beszélned.

 

-Nem, nem és utoljára is NEM!!!!!!!- feleltem dühösen.

 

-De legalább az esélyt add meg nekik!- Tomi.

 

-Na jó megteszem, de csak a te kedvedért a beszélgetést apuval meg felejtsd el!- mondtam neki.  Odaléptem hozzá és adtam neki egy csókot. De akkor kopogtatnak…

Hogy ki kopogott és mit akart az a kövi részben ami holnap után v valamikor lesz. Lécci komizzatok Na cupp

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotel3girls.blog.hu/api/trackback/id/tr19369621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lolo 2008.03.07. 14:52:56

sya!!
hát igen a mi csodás képzelöerönk!!!!!!
a drága tomcsikám!!!!!
afc 4 ever
naon ügyes vagyok: ego 4 ever

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.03.09. 14:55:11

hali!! :)
nekem non teccik ez a rész is és várom a kövit!! :)
pussa

Zsú(újj szerki!) 2008.03.15. 17:16:25

Szija!! Naon teccik) Tök gyóó:) Pusza
süti beállítások módosítása