A családi titok és a Tokio Hotel

Sziasztok!Ezt a blogot hárman írjuk:Szabina,Dorina,Fruzsina.Lesznek igaz és kitalált részek is.Két naponta lesznek részek de ha tudunk redszeresen írni akkor naponta is előfordulhat.Am 7. osztályba járunk és a legjobb barátnők vagyunk. Mivel sokat kell tanulni, hárman három felé megyünk ezért nem biztos, hogy feltudjuk rakni a részeket. De az biztos, hogy 1 héten 2 rész tuti lesz. A részekről még annyit, hogy lesznek hosszabb és rövidebb részek. na pusz nektek.

(x_X)Mindenfélék(O_o)

Linkblog

(:Utolsó kommentek :)

  • szasza: Köszike szandi az eggyüttérzést!!!!!!!! puss!!!!!!!!!4 (2008.04.15. 15:57) 16. rész :..:Hihi:..:
  • szandi: FUNI,SZABINA,DORISZ NAGYON JÓ EZ AZ OLDAL.VÁROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT! (2008.04.10. 15:37) Hali!!!!!!!
  • lolotoll: syasztok! non jo lett! mintha nem tudnám! akkor holnap megmutatom a kövit amit irtam! és La You má... (2008.03.30. 14:59) 12.rész Ikertalálkozó
  • La you: jajj nagyon tetszik! nézz be hozzám is www.zimmer483.blog.hu (2008.03.24. 22:55) 9. rész A levél
  • lolotoll: syasztok babáim! na micsi ki? de mind1! hát igen az én zsenialitásos levelem! na de sebaj! non ügy... (2008.03.23. 20:17) 10. rész A válaszlevél
  • Jigoku Shoujo. AzAz. Niky: Eddíg nagyon jók. Várom a Tőbbít. =) (2008.03.17. 18:20) 7.rész Kibékülés

6.rész DVD-zés

2008.03.09. 18:34 | Dorisz&Szasza | 2 komment

 

          ~^°~Lolotoll szemszöge~^°~

 

Ekkor Toncsival szétugrottunk és én megszólaltam.

 

-Istenem.- én.

 

Ekkor „apu” belép és mondja.

 

-Szólítottál gyermekem?- „ apu”( csak azért teszem idézőjelbe mert még nem hiszi el h az apja szerk.)

 

Ekkor mind hármonkból kitört a röhögés. „Apu” tudta a leghamarabb befejezni.

 

-Komolyra fordítva a szót! Csak azt akarom mondani, hogy egy fél óra múlva vacsora ( mivel fél 6 volt ) és majd kaja után át fog jönni néhány srác és dvd-zni fognak a csajokkal. Ha gondoljátok ti is csatlakozhattok a többiekhez majd.

 

-Jó- mondtam én( mi nehéz kitalálni h ki mondta). Közben „apu” kiment.

 

-Minek akarsz te velük lenni?- kérdi féltékeny tekintettel Tomi. Gondolom a srácok hallatára.

 

-Hiszen te mondtad, hogy adjak nekik egy esélyt!- én. Erre Tomi csak hallgatott.

 

Fél óra múlva lementünk a konyhába, mert kész lett a vacsi. A vacsora spagetti volt amiből jó sokat ettünk. Utána kimentünk a nappaliba. A többiek már ott voltak és várták, hogy elkezdjük a filmnézést. A Rózsa vére című filmet néztük meg, és én azt hittem, hogy valami csöpögős  szerelmes film lesz, de közben meg horror volt. Nem nagyon értettem a film lényegét, mert Tomi állandóan csíkolt én pedig röhögtem, mint az állat. A többiek meg minden percben szóltak, hogy: Cssssss! Csendesebben! Vagy menjetek szobára! (rem tudjátok h ezt ki mondhatta xd).

Mikor vége lett a filmnek mi kértünk törölközőket és megkérdeztünk h merre van a fürdő.

 

-Balra az utolsó ajtó.- mondta Szasza.

 

Mi felmentünk sikeresen megtaláltuk a fürdőt, lefürödtünk (külön) felöltöztünk pizsibe és irány a szoba. A szobába értünk.

 

-Szerinted tényleg kéne beszélnem az állítólagos apámmal?- kérdeztem Tomit.

 

-Kéne.- Tomi rövid válasza. Ennyit beszéltünk aztán elaludtunk.

>>Közben lent<<

 

 

Hogy mit beszéltünk vagy csináltunk lent az a kövi részben ami valószínűleg hnap után lesz. Lécci komizzatok. Nem lett vmi hosszú de legalább van. Na cupp mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotel3girls.blog.hu/api/trackback/id/tr29372897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsú(újj szerki!) 2008.03.15. 17:18:56

Szijóó:D Naon teccik a sztoryd:) reméle még sokáig lex:) És nem hagyod abba:D Puccca

Dorisz · http://www.tokiohotel3girls.blog.hu 2008.03.15. 17:57:27

Szija!köcce ! nem hagyjuk egy hamar abba . lehet hogy még novella is lesz pusz
süti beállítások módosítása