A családi titok és a Tokio Hotel

Sziasztok!Ezt a blogot hárman írjuk:Szabina,Dorina,Fruzsina.Lesznek igaz és kitalált részek is.Két naponta lesznek részek de ha tudunk redszeresen írni akkor naponta is előfordulhat.Am 7. osztályba járunk és a legjobb barátnők vagyunk. Mivel sokat kell tanulni, hárman három felé megyünk ezért nem biztos, hogy feltudjuk rakni a részeket. De az biztos, hogy 1 héten 2 rész tuti lesz. A részekről még annyit, hogy lesznek hosszabb és rövidebb részek. na pusz nektek.

(x_X)Mindenfélék(O_o)

Linkblog

(:Utolsó kommentek :)

  • szasza: Köszike szandi az eggyüttérzést!!!!!!!! puss!!!!!!!!!4 (2008.04.15. 15:57) 16. rész :..:Hihi:..:
  • szandi: FUNI,SZABINA,DORISZ NAGYON JÓ EZ AZ OLDAL.VÁROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT! (2008.04.10. 15:37) Hali!!!!!!!
  • lolotoll: syasztok! non jo lett! mintha nem tudnám! akkor holnap megmutatom a kövit amit irtam! és La You má... (2008.03.30. 14:59) 12.rész Ikertalálkozó
  • La you: jajj nagyon tetszik! nézz be hozzám is www.zimmer483.blog.hu (2008.03.24. 22:55) 9. rész A levél
  • lolotoll: syasztok babáim! na micsi ki? de mind1! hát igen az én zsenialitásos levelem! na de sebaj! non ügy... (2008.03.23. 20:17) 10. rész A válaszlevél
  • Jigoku Shoujo. AzAz. Niky: Eddíg nagyon jók. Várom a Tőbbít. =) (2008.03.17. 18:20) 7.rész Kibékülés

16. rész :..:Hihi:..:

2008.04.13. 16:37 | Dorisz&Szasza | 2 komment

 

   ~`´˘°Szasz szemszöge°`˘ˇ~

 

 

Reggel van már fel vagyunk kelve minden reggeli izén túl vagyunk. Lolotoll és Niky ismerkedés képpen elmentek vásárolni, mert Nikyvel az érkezése után már mi a történteket átbeszéltük, és nekik nem volt idejük az ismerkedésre.

2-kor csörög a telóm:

 

-Hy An. (Andreas) vagyok.- mondta (na vajon ki?)

 

-Szia- én.

 

-Átjössz Billéknél, mert ott vok?- An.

 

-Ahha de Dorisz is jön velem, mert én nem találom a jogsimat.- én.

 

-Ok szia!- An.

 

-Csá.- én.

 

Az új kocsival elindultunk (szülinapi), és már ott is vagyunk.(xd).

Csengetünk és már ki is nyílt az ajtó. Billel találtuk magunkat szemben.

 

-Sziasztok- Bill.

 

-Cső- mi egyszerre.

 

-Hogy van Szotyi?- Doris kicsit hülye kérdése.

 

-Scooty(v h kell leírni) a neve (de már megdöglött..xd) de kössz jól van.- Bill.

 

-Hol van An?- én.

 

-Fent vannak a Tom (atom) szobájába.- Bill fintorogva.

 

-Te meg addig mutasd meg Szotyit!- Doris.

 

-SCOOTY a NEVE!- Bill hangosabban.

 

-Nekem már csak Szotyi marad- Doris.

 

Én közben felmentem és sikeresen eltévesztettem a szobát mert ugyanis Bill szobájába mentem. Hallottam, hogy a másik szobában An és Tom beszélgetnek és elkezdtem hallgatozni.

 

-Mondanom kell vmit- An.

 

-Mit? Csak nem buzi vagy?- Tom.

 

-Köcsög raszta! Megcsaltam tegnap Sabrinát- mondta An.

 

-Jártatok? Hát ez gyors volt- Tom.

 

-Honnan tod ,h szakítunk?- An rémültem.

 

-Mert ahogy ismerem………….-Tom.

 

Én erre kimentem a szobából és becsaptam az ajtót. Kimentem a hátsó ajtón, mert Bill és Dorisz ott volt és azt az ajtót is becsaptam csak hogy az se maradjon ki.

 

-Doris gyere menjünk szia Bill!- én.

 

-Ok. Szia Bill szia Szotyi!- Doris csak h Bill idegesítse.

 

-Szasztok- Bill.- Hé Doris kivághatom a nyelvedet?

 

-Na gyere- Doris és kinyújtotta a nyelvét.

 

-Menjünk már majd később elintézitek- én és ragattam meg Doris pulcsiját.

 

Kiértünk az udvarról és beültünk a kocsiba. Láttam a visszapillantó tükörben, hogy a fotósok épp felénk tartanak. Doris beindította a kocsit és már ott se voltunk. Pár perc múlva Doris törte meg a csendet….

 

 

 

Hogy mit beszéltünk azt a kövi részben am BOCSI, hogy csak most van fent a rész de se kedvem nem volt felrakni se ötletünk nem volt h mit írjunk .Lécci írjatok kommit na cupp

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotel3girls.blog.hu/api/trackback/id/tr33423799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szandi 2008.04.14. 18:56:19

jó ez a rész nagyon .szegény szabrina de sajnálom......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

szasza · http://tokiohotel3girls.blog.hu 2008.04.15. 15:57:12

Köszike szandi az eggyüttérzést!!!!!!!! puss!!!!!!!!!4
süti beállítások módosítása