A családi titok és a Tokio Hotel

Sziasztok!Ezt a blogot hárman írjuk:Szabina,Dorina,Fruzsina.Lesznek igaz és kitalált részek is.Két naponta lesznek részek de ha tudunk redszeresen írni akkor naponta is előfordulhat.Am 7. osztályba járunk és a legjobb barátnők vagyunk. Mivel sokat kell tanulni, hárman három felé megyünk ezért nem biztos, hogy feltudjuk rakni a részeket. De az biztos, hogy 1 héten 2 rész tuti lesz. A részekről még annyit, hogy lesznek hosszabb és rövidebb részek. na pusz nektek.

(x_X)Mindenfélék(O_o)

Linkblog

(:Utolsó kommentek :)

  • szasza: Köszike szandi az eggyüttérzést!!!!!!!! puss!!!!!!!!!4 (2008.04.15. 15:57) 16. rész :..:Hihi:..:
  • szandi: FUNI,SZABINA,DORISZ NAGYON JÓ EZ AZ OLDAL.VÁROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT! (2008.04.10. 15:37) Hali!!!!!!!
  • lolotoll: syasztok! non jo lett! mintha nem tudnám! akkor holnap megmutatom a kövit amit irtam! és La You má... (2008.03.30. 14:59) 12.rész Ikertalálkozó
  • La you: jajj nagyon tetszik! nézz be hozzám is www.zimmer483.blog.hu (2008.03.24. 22:55) 9. rész A levél
  • lolotoll: syasztok babáim! na micsi ki? de mind1! hát igen az én zsenialitásos levelem! na de sebaj! non ügy... (2008.03.23. 20:17) 10. rész A válaszlevél
  • Jigoku Shoujo. AzAz. Niky: Eddíg nagyon jók. Várom a Tőbbít. =) (2008.03.17. 18:20) 7.rész Kibékülés

2.rész

2008.02.28. 17:55 | Dorisz&Szasza | 4 komment

 Itt egy kép Szerénkéről

 

 ~°~Szasza szemszöge~°~

-Apu hol van?-kérdeztem én.

-Fontos dolga akadt majd csak holnap jön haza-mondta Bill.Mert a Th jött hozzánk.

-Addig mi mit kezdjünk magunkkal?(értelmes szerk.)-kérdezte Doris.

-Apátok azt mondta,hogy addig vigyázzunk rátok-mondta Gustav.

-Mert mennyire kell ránk vigyázni-mondtuk egyszerre.Eközben kényelembe heléyezkedtek.10 perc csönd után megkérdeztem:

-Kértek valamit enni?-én.

-Kösz jó lenne-mondta Georg.

-Oksa-és kivonultunk Dorissal a konyhába a kaját csinálni.Nagyben csináljuk a pizzát és halljuk, hogy csapódik az ajtó.Kimegyünk megnézni és látjuk,hogy Niky megérkezett.

-Hisztek a szerelemben első látásra?Vagy jöjjek be mégegyszer?-kérdezte Niky mosizva,mert ő is szereti a th-át.( am igazából már csak szerette de így jobb, h ha ő is szereti szerk.)Nikyt megragadjuk és behúzzuk a konyhába.

-Már épp ideje volt,hogy meggyere!-mondtam.

-Sietem ahogy csak tudtam.-válaszota Niky

-Menjem már ki valaki szórakoztatni a fúkat!-mondta Doris.(rossz az aki rosszra gondol)

-Majd én megyek-mondtam.Mivel senki sem jelezte h ő akar menni.

-Mindjárt készen lesz a kaja-mondtam.

-Mi legyen a téma?-kérdezte Georg.

-Nem tom-mondtam én,és közben felugrott Rexia az ölembe.

-Szép macska, hogy hívják?-kérdezte Bill.

-Rexia a neve,van egy másik is az a Dorisé és Szerénke a neve.Rexia felugrott Billnek az ölébe és fura hangot kezdett kiadni.Nagy pukkanás és......

 

 

Hogy mi volt az a pukkanás az a kövi részből ami holnap után lesz.Lécci kommizzatok pux . 

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotel3girls.blog.hu/api/trackback/id/tr65358344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lolotoll 2008.02.28. 18:24:11

naon jo lett(mintha nem tudnám!)rossz az aki rosszra gondol,de hülye aki nem!! hihi nekem is fenn van a csütörtöki!! majd honap is irunk ox???

funina 2008.02.28. 18:26:35

az ÉN kerszt fiam láthato a képen!!! dága szerénke!!! rem h ö is olvassa a blogot!!

Tami 2008.02.28. 18:28:41

Sziasztok!! Nagyon jó lett mind a kettó szerintem csak egy baj van túl rövid.=(
De attól még naoooon tetszik=).
pux

Dorisz&Szasza 2008.02.28. 18:33:33

szia! lesznek hosszabb részek is csak mostanában nincs valami sok időnk h írjunk
süti beállítások módosítása