A családi titok és a Tokio Hotel

Sziasztok!Ezt a blogot hárman írjuk:Szabina,Dorina,Fruzsina.Lesznek igaz és kitalált részek is.Két naponta lesznek részek de ha tudunk redszeresen írni akkor naponta is előfordulhat.Am 7. osztályba járunk és a legjobb barátnők vagyunk. Mivel sokat kell tanulni, hárman három felé megyünk ezért nem biztos, hogy feltudjuk rakni a részeket. De az biztos, hogy 1 héten 2 rész tuti lesz. A részekről még annyit, hogy lesznek hosszabb és rövidebb részek. na pusz nektek.

(x_X)Mindenfélék(O_o)

Linkblog

(:Utolsó kommentek :)

  • szasza: Köszike szandi az eggyüttérzést!!!!!!!! puss!!!!!!!!!4 (2008.04.15. 15:57) 16. rész :..:Hihi:..:
  • szandi: FUNI,SZABINA,DORISZ NAGYON JÓ EZ AZ OLDAL.VÁROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT! (2008.04.10. 15:37) Hali!!!!!!!
  • lolotoll: syasztok! non jo lett! mintha nem tudnám! akkor holnap megmutatom a kövit amit irtam! és La You má... (2008.03.30. 14:59) 12.rész Ikertalálkozó
  • La you: jajj nagyon tetszik! nézz be hozzám is www.zimmer483.blog.hu (2008.03.24. 22:55) 9. rész A levél
  • lolotoll: syasztok babáim! na micsi ki? de mind1! hát igen az én zsenialitásos levelem! na de sebaj! non ügy... (2008.03.23. 20:17) 10. rész A válaszlevél
  • Jigoku Shoujo. AzAz. Niky: Eddíg nagyon jók. Várom a Tőbbít. =) (2008.03.17. 18:20) 7.rész Kibékülés

7.rész Kibékülés

2008.03.12. 18:26 | Dorisz&Szasza | 2 komment

 

      ~(X_x)~ Bill szemszöge ~(X_x)~

 

 

 Mindenki tűzött a konyhába fele, Szasza maradt ott, hogy összeszedje a lomokat. Én maradtam legutoljára, indultam kifele a többiek után de Szasza megfogta a kezem és visszahúzott. Kérdőn néztem rá….

 

-Te meg mit akarsz tőlem?- én.

 

-Csak bocsánatot szeretnék kérni a fürdőszobás jelenet miatt.- mondta Szasza.

 

Nézett a boci( borjú+cica=boci)(am ez nem így van Xd szerk.) szemeivel amin látszott a megbánás amit őszintén gondolt.

 

-Bocsánatkérés elfogadva- mondtam amin egy kicsit elmosolyodtam és látszott Szaszán, hogy megkönnyebbült.

 

-Segítsek?- kérdeztem tőle.

 

-Ahha. Jó lenne- Szasza.

 

Gyorsan összeszedtük a poharakat meg a popcornt (mert az is volt) és mentünk a konyhába  a többiekhez, akik épp a hűtőt fosztották kifelé.( mert a film első 10 percében megettük az összes pocornt és a film 2 órás volt). Mi is beálltunk segíteni. Miután mindenki jó lakott, úgy döntöttünk, hogy haza megyünk mert már nagyon fáradtak voltunk.

 

      (O_o) Szasza szemszöge (O_o)

 

Miután mindenki haza ment felmentünk, és mindenki megfürdött (külön) Tomi és Lolotoll bement a saját szobájukba én meg Doris, a Doris szobájába. Doris szobája (Dorisos..xd) tűzliliom és piros színű (egyik ilyen másik oan). Francia ágy, rajta  piros szív alakú párna téglaszínű takaróval. Van neki is plazma tv házimozival ahol általában horror filmek mennek. Barma  a bútornak a színe hasonló az enyémhez de mégsem olyan a bútor kinézete. Ráugrottunk az ágyra szokás szerint és elkezdtünk beszélgetni.

 

-Mi történt a nappaliban?- kérdezte Doris.

 

-Képzeld kibékültem Billel- mondtam mosizva.

 

-És ezért kellett annyira örülni a konyhában?- kérdezte Doris.

 

-Igen! Mert én nem szeretek senkivel aki jó fej haragba lenni pláne meg nem Billel!- mondtam

 

-Miért? Történt köztetek valami amiről én nem tudok?- Doris.

 

-Nem történt de majd nem. Amikor ti sikeresen kivertétek az áramot Nikyvel….stb- és itt elmondtam, hogy mi történt a fürdőszobában. Közben szépen lassan elaludtunk.

Másnap arra ébredtem, hogy

 

 

Hogy mire ébredett az a kövi részben lesz ami lesz valamikor. Lécci komizzatok. Holnap meünk mesemondóra drukkoljatok!!!!!!!!!!!!! Na cuppos

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotel3girls.blog.hu/api/trackback/id/tr14378212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grétuc · http://tokiohotel3girls.blog.hu 2008.03.13. 12:19:26

Hali. Elolvastam Dor, JóLett CuPp nektek!

Jigoku Shoujo. AzAz. Niky 2008.03.17. 18:20:50

Eddíg nagyon jók. Várom a Tőbbít. =)
süti beállítások módosítása