A családi titok és a Tokio Hotel

Sziasztok!Ezt a blogot hárman írjuk:Szabina,Dorina,Fruzsina.Lesznek igaz és kitalált részek is.Két naponta lesznek részek de ha tudunk redszeresen írni akkor naponta is előfordulhat.Am 7. osztályba járunk és a legjobb barátnők vagyunk. Mivel sokat kell tanulni, hárman három felé megyünk ezért nem biztos, hogy feltudjuk rakni a részeket. De az biztos, hogy 1 héten 2 rész tuti lesz. A részekről még annyit, hogy lesznek hosszabb és rövidebb részek. na pusz nektek.

(x_X)Mindenfélék(O_o)

Linkblog

(:Utolsó kommentek :)

  • szasza: Köszike szandi az eggyüttérzést!!!!!!!! puss!!!!!!!!!4 (2008.04.15. 15:57) 16. rész :..:Hihi:..:
  • szandi: FUNI,SZABINA,DORISZ NAGYON JÓ EZ AZ OLDAL.VÁROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT! (2008.04.10. 15:37) Hali!!!!!!!
  • lolotoll: syasztok! non jo lett! mintha nem tudnám! akkor holnap megmutatom a kövit amit irtam! és La You má... (2008.03.30. 14:59) 12.rész Ikertalálkozó
  • La you: jajj nagyon tetszik! nézz be hozzám is www.zimmer483.blog.hu (2008.03.24. 22:55) 9. rész A levél
  • lolotoll: syasztok babáim! na micsi ki? de mind1! hát igen az én zsenialitásos levelem! na de sebaj! non ügy... (2008.03.23. 20:17) 10. rész A válaszlevél
  • Jigoku Shoujo. AzAz. Niky: Eddíg nagyon jók. Várom a Tőbbít. =) (2008.03.17. 18:20) 7.rész Kibékülés

9. rész A levél

2008.03.17. 18:39 | Dorisz&Szasza | 1 komment

 

                                       Sziasztok csajok!

 

 Nagyon hiányoztok!

Már teljesen megszoktam az itt létet, de azért a honvágy is utolért. Barátokat is szereztem, akik extra jó fejek. Együtt megyünk bulizni, hülyülni és felverni a néha kissé csendes londoni utcákat. Megismerkedtem egy borzalmasan aranyos sráccal. Azt hiszem teljesen belehabarodtam. Kiderült, hogy oda-vissza van értem. Amikor rákérdezett, hogy „Járnál-e velem?”- akkor a nyakába ugrottam és természetesen „igent” ordítottam. Aranyos, kedves és cseszettül édesen mosolyog. Így még egy pasi sem bánt velem! A haverjaim és az ő haverjai hoztak össze minket, amiért halálian hálás vagyok. De amit most fogok írni…..ajaj!!!!!!!

 Funinka (Lolotoll) anyukája túlórázott egy szerdai napon. Balázzsal (mert így hívják az én édes és aranyos pasikámat) megbeszéltük, hogy akkor eljön hozzám és (mivel alig 1 hete járunk) jobban megismerjük egymást. Boldog voltam és izgatott azon a „bizonyos” napon!

 Végre eljött az idő. Kitakarítottam az egész kérót. Sőt! Még Lasagnei-t (lazanyát) is csináltam. Amikor  megjött egyből átölelt és adott egy mézédes csókot. Teljesen olyan, mit egy Love Story. Megkajáltunk. Bekapcsoltam a DVd és megnéztünk egy horror filmet. Féltem. Hozzábújtam. Közben már nem is a filmet néztük. Amikor észhez tértem a nagy forróság közepette, már csak a fekete-fehér francia bugyim és melltartóm volt rajtam. Rajta meg egy szintén fekete-fehér, de boxer persze. Utána már több volt egy extra nyelves csók csatánál. Élveztem. Élvezte ő is. Hát reggel gyorsan elbúcsúztunk, meg volt a nyál csere. Elment. Sajnos. Írtóra szeretem!

 Funinka (Lolotoll) anyukája délután jött haza. Addigra mindent elpakoltam. Nem jött rá a mi kis titokzatos esténkre és az éjszakába nyúló dolgokra. Remélem válaszoltok! Kíváncsi vagyok mit szóltok mindenhez!

 

Sziasztok!

 Nikcy. Puszi!

 U. i.: vigyázzatok magatokra!!!”- fejezte be Doris.

 

 1.5 perc csend után kitört mindenkiből a röhögés …(rem szegény Nickynek nem szakadt le a keze a sok írástól..). röhögés befejezte után elővettünk tollat, papírt(Lolotollat ha ha) és elkezdtünk írni Nikynek.

 

 

Hogy mit válaszoltunk Nikynek, az a kövi részből ami hnap után lesz. Lécci írjatok komit!!! Thanks Nikynek a levelet na cupp.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotel3girls.blog.hu/api/trackback/id/tr39384946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

La you 2008.03.24. 22:55:59

jajj nagyon tetszik!
nézz be hozzám is www.zimmer483.blog.hu
süti beállítások módosítása