A családi titok és a Tokio Hotel

Sziasztok!Ezt a blogot hárman írjuk:Szabina,Dorina,Fruzsina.Lesznek igaz és kitalált részek is.Két naponta lesznek részek de ha tudunk redszeresen írni akkor naponta is előfordulhat.Am 7. osztályba járunk és a legjobb barátnők vagyunk. Mivel sokat kell tanulni, hárman három felé megyünk ezért nem biztos, hogy feltudjuk rakni a részeket. De az biztos, hogy 1 héten 2 rész tuti lesz. A részekről még annyit, hogy lesznek hosszabb és rövidebb részek. na pusz nektek.

(x_X)Mindenfélék(O_o)

Linkblog

(:Utolsó kommentek :)

  • szasza: Köszike szandi az eggyüttérzést!!!!!!!! puss!!!!!!!!!4 (2008.04.15. 15:57) 16. rész :..:Hihi:..:
  • szandi: FUNI,SZABINA,DORISZ NAGYON JÓ EZ AZ OLDAL.VÁROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT! (2008.04.10. 15:37) Hali!!!!!!!
  • lolotoll: syasztok! non jo lett! mintha nem tudnám! akkor holnap megmutatom a kövit amit irtam! és La You má... (2008.03.30. 14:59) 12.rész Ikertalálkozó
  • La you: jajj nagyon tetszik! nézz be hozzám is www.zimmer483.blog.hu (2008.03.24. 22:55) 9. rész A levél
  • lolotoll: syasztok babáim! na micsi ki? de mind1! hát igen az én zsenialitásos levelem! na de sebaj! non ügy... (2008.03.23. 20:17) 10. rész A válaszlevél
  • Jigoku Shoujo. AzAz. Niky: Eddíg nagyon jók. Várom a Tőbbít. =) (2008.03.17. 18:20) 7.rész Kibékülés

14.rész A buli

2008.04.01. 17:47 | Dorisz&Szasza | Szólj hozzá!

 

~/~>Szasza szemszöge<~/~

 

Másnap felébredtünk elég kómásan, megfürödtünk, felöltöztünk egy kis smink, és már a konyhába is indultunk. Mikor leértünk már Bill és Tom kajáltak amin meg is lepődtünk mert általában 2-kor kelnek fel.(ott aludtak nálunk)

 

-Szasztok- Tom.

 

-Nem- Doris meglepetten.

 

-Mi?- Tom.

 

-Ja, csá felébredtem egy cseppet félre értettem.- Doris félig alva.

 

-Mit együnk?- Doris

 

-Zabpelyhet- én unottam.

 

-Jó- Doris is elég unottan.

 

Megkajáltunk és elindultunk a DOSZÁBA kurva jó kívülről,  meg belülről is. Már pár napja nem jártunk erre úgyhogy éppen illő, hogy benézzünk.

-áhhhh(azaz leestett az állunk). Gyönyörű volt minden ahogy elképzeltük.(meg ahogy elmékeztünk rá.) Mindent ellenőritünk és miután mindent rendben találtunk elindultunk haza. Este 5 órára elkészültünk, felöltözünk és irány a buli. Megérkezdtünk, mindenkit fogadtunk és a nyitótánccal kezdődött az egész.(hip-hop tánc volt). Aztán jött a sztárvendég mindkettőnk kedvencét hívta apa, Ladyt.Imádjuk mind ketten( na meg persze a th-át is), ő egy repper csaj és nagyon jó nyomja.(mármint a reppet). Mikor lement a műsor és a vacsi is megvolt, jött az ajándék nyitás, először a meghívottaktól kaptuk meg ami többnyire ruha és kiegészítők voltak. Aztán pedig az apáé jött, hatalmas meglepi volt ugyanis egy-egy kocsit kaptunk(h miet az rátok bízom, de nem trabantot vagy ehhez hasonló tragacsokat, inkább sportkocsi féleségeket). De a legnagyobb meglepi az volt, hogy Niky vezette az én kocsimat a dorisét pedig Lady. Mikor Niky kiszállt a kocsiból a nyakába ugrottunk (majdnem megfulladt) nagyon örültünk neki.A buli folytatódott és azt mondta Niky, hogy hanp mindent elmesél, hogy mi van vele csak most bulizzunk.(de azért dumáltunk is). Mikor odamentem a pulthoz Tom bemutatta a haverját, Andreast.(naon helyes fiú,Szaszának). Elmentem vele táncolni, nagyban táncolunk és egyszer csak kihúzott a táncparkettről és megcsókolt.

 

 -Mit csinálsz?- én meglepetten.

 

-Mit? Mit? Megcsókoltalak, nagyon tetszel nekem és járni akarok veled!- Andreas határozottan.

 

-ÖÖÖ…..most mi van?- én félig a levegőbe (mert elszállt az agyam.) (ott lebegett a feje felett..xd)

 

-Hát …öö….leszel akkor a bnőm?- kicsit félve Andreas.

 

-Megpróbálhatjuk.- én kis fáziskéséssel (de már visszakaptam az elszállt agyam).

 

Kicsit meglepődött a hamari válaszomon, de mikor felfogta….

 

-Gyere menjünk vissza- ő.

 

-Oké- én.

 

Visszamentünk táncolni. Már tánc közben volt néhány puszi is és persze egy kis taperolás is. Bill pedig ezt meglátta és elég fura szemmel nézte, ezért félrehívta Andreast.

 

-Mi a picsát csinálsz?- Bill idegesen.

 

-Mit csinálnék? Lett egy barátnőm!- Andreas tök nyugisan.

 

-Lett, lett de mindjárt egy szép lila folt is lesz a szemed alatt!- Bill még mindig idegesen.(de jó ,h ideges ember nincs csak bolond..xd)

 

-Te féltékeny vagy?- Andreas.

 

-Ki én, na persze hova gondolsz!- Bill most már fullon, megfordult és lement a másik írányba.

 

A buli még elég sokáig tartott, de mikor vége lett hazamentünk és persze nálunk aludt Bill Tom meg Andreas is meg Gustáv meg Georg is.

 

 

Hogy mi lesz a kövi részben az majd kiderül. LÉCCi írjatok komit is. Na cupp nektek

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotel3girls.blog.hu/api/trackback/id/tr39406853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása