A családi titok és a Tokio Hotel

Sziasztok!Ezt a blogot hárman írjuk:Szabina,Dorina,Fruzsina.Lesznek igaz és kitalált részek is.Két naponta lesznek részek de ha tudunk redszeresen írni akkor naponta is előfordulhat.Am 7. osztályba járunk és a legjobb barátnők vagyunk. Mivel sokat kell tanulni, hárman három felé megyünk ezért nem biztos, hogy feltudjuk rakni a részeket. De az biztos, hogy 1 héten 2 rész tuti lesz. A részekről még annyit, hogy lesznek hosszabb és rövidebb részek. na pusz nektek.

(x_X)Mindenfélék(O_o)

Linkblog

(:Utolsó kommentek :)

  • szasza: Köszike szandi az eggyüttérzést!!!!!!!! puss!!!!!!!!!4 (2008.04.15. 15:57) 16. rész :..:Hihi:..:
  • szandi: FUNI,SZABINA,DORISZ NAGYON JÓ EZ AZ OLDAL.VÁROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT! (2008.04.10. 15:37) Hali!!!!!!!
  • lolotoll: syasztok! non jo lett! mintha nem tudnám! akkor holnap megmutatom a kövit amit irtam! és La You má... (2008.03.30. 14:59) 12.rész Ikertalálkozó
  • La you: jajj nagyon tetszik! nézz be hozzám is www.zimmer483.blog.hu (2008.03.24. 22:55) 9. rész A levél
  • lolotoll: syasztok babáim! na micsi ki? de mind1! hát igen az én zsenialitásos levelem! na de sebaj! non ügy... (2008.03.23. 20:17) 10. rész A válaszlevél
  • Jigoku Shoujo. AzAz. Niky: Eddíg nagyon jók. Várom a Tőbbít. =) (2008.03.17. 18:20) 7.rész Kibékülés

13.rész Veszekedés

2008.03.30. 16:16 | Dorisz&Szasza | Szólj hozzá!

 

             J~@<Lolotoll szemszöge>@~J

 

 $*~ Közben otthon~*$

 

Én és Tomi ma naon jól éreztük magunkat otthon. Egész nap az ágyban henyéltünk csak DVD-ztünk, meg rendeltünk pizzát {persze a Szaszáék számlájára} és már elaludtunk, erre meg felébresztett minket Tomi telója {a kis mocsok}

 

-Igen?.- szólt Tomi bele nyűgösen.

 

-Szia, figyi bocs, hogy most de vissza kell jönnöd!- Peti az AFC-ből.

 

-Mi van? Egyáltalán ki vagy?- Tomi már kiabálva (de nem annyira).

 

-Peti!!!! De vészhelyzet van! Amilyen gyorsan csak tudsz gyere vissza Londonba. Oks?- Peti.

 

-Oké! Csá!- Tomi.

 

-Cső.- Peti.

 

-Ki volt az?- én kíváncsian.

 

-Peti volt az és azt mondta, hogy vészhelyzet van és vissza kell mennem Londonba.- Tomi.

 

-És vissza akarsz menni?- én.

 

-Hát ja.- Tomi.

 

-És velem mi lesz? Itt akarsz hagyni? Hisz még németül se tudok!- én kiakadva.

 

-De a többiek tudnak angolul- Tomi nyugottan.- és én meg visszamegyek, mert a többieket nem hagyom cserben.

 

-És akkor engem hagysz itt!.- én

 

-Hát valahogy úgy.- Tomi még mindig nyugottan.

 

-Menj a picsába a többiekhez.- én és közben hozzávágtam egy párnát.

 

-Képzeld megyek is!- Tomi dühösen.

 

-Menjél is ha szerencséd van akk még ma elérsz egy járatot Londonba.- én és kimentem a szobából.

 

Tomi szépen összepakolt, szólt Peternek, hogy el kell mennie, de ha tud akk visszajön. Persze ezt velem nem közölte, hogy vissza akar jönni, mert egész nap nem szóltunk egymáshoz. 6 fele Tomi elköszönt. Én persze nem köszöntem neki, mert még haragudtam rá. Egy fél óra múlva az ikrek állítottak haza. Na persze a Tokio Hotellel együtt. És elkezdték beszélgetni, hogy összeismerkedtek két ikerpárral meg, hogy mien jól sikerült a fellépés bla bla bla. Pár szót értettem belőle, mert Tominak hazudtam h nem tok németül pedig a 2 hónap alatt ragadt rám valami. És így kitaláltam, hogy miről is beszélgetnek (mien okos vok). Sajnos az ikrek észre vették, hogy nincs minden rendben velem, ezért odajöttek és elkezdtek velem beszélgetni.(persze angolul)

 

-Szia! Minden ok?- kérdezte Szasza.

 

-Persze minden oké a barátom lelép, mert nem hagyja cserben a barátait én meg le vok szarva! És ez azt jelenti, hogy ők fontosabbak, mint én.- dühösen közöltem velük, h mi a bajom.

 

-Hát az szar, de biztos, hogy te is fontos vagy a számára.- Doris

 

-Na persze.- én.

 

Ezután nem mondtak már semmit, mert látták h. nem lehet engem lenyugtatni. Elmentek, hogy a bulival kapcsolatos dolgokat rendezzék v megérdeklődjék, hogy minden rendben van . A nap maradék részében nem történt semmi. Megfürödtem. Este mikor lefeküdtem éreztem, hogy nem vagy itt velem. Nem volt aki átmelegítsen, nem éreztelek meztelen testemen. Hol vagy már te hülye pizsama? Naon szokatlan volt magamban aludni….

 

 

Hogy, mi fog történni a bulin azt a kövi részben. Lécc i írjatok komikat. Chiro please. Na cuppika

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotel3girls.blog.hu/api/trackback/id/tr76403309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása