A családi titok és a Tokio Hotel

Sziasztok!Ezt a blogot hárman írjuk:Szabina,Dorina,Fruzsina.Lesznek igaz és kitalált részek is.Két naponta lesznek részek de ha tudunk redszeresen írni akkor naponta is előfordulhat.Am 7. osztályba járunk és a legjobb barátnők vagyunk. Mivel sokat kell tanulni, hárman három felé megyünk ezért nem biztos, hogy feltudjuk rakni a részeket. De az biztos, hogy 1 héten 2 rész tuti lesz. A részekről még annyit, hogy lesznek hosszabb és rövidebb részek. na pusz nektek.

(x_X)Mindenfélék(O_o)

Linkblog

(:Utolsó kommentek :)

  • szasza: Köszike szandi az eggyüttérzést!!!!!!!! puss!!!!!!!!!4 (2008.04.15. 15:57) 16. rész :..:Hihi:..:
  • szandi: FUNI,SZABINA,DORISZ NAGYON JÓ EZ AZ OLDAL.VÁROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT! (2008.04.10. 15:37) Hali!!!!!!!
  • lolotoll: syasztok! non jo lett! mintha nem tudnám! akkor holnap megmutatom a kövit amit irtam! és La You má... (2008.03.30. 14:59) 12.rész Ikertalálkozó
  • La you: jajj nagyon tetszik! nézz be hozzám is www.zimmer483.blog.hu (2008.03.24. 22:55) 9. rész A levél
  • lolotoll: syasztok babáim! na micsi ki? de mind1! hát igen az én zsenialitásos levelem! na de sebaj! non ügy... (2008.03.23. 20:17) 10. rész A válaszlevél
  • Jigoku Shoujo. AzAz. Niky: Eddíg nagyon jók. Várom a Tőbbít. =) (2008.03.17. 18:20) 7.rész Kibékülés

15.rész Póker

2008.04.03. 19:30 | Dorisz&Szasza | Szólj hozzá!

    ~*~°~*~°Đo®isz szemszöge~*~°~*~°
 
 
Reggel full kómásan felkeltünk, megfürödtünk, én és Szaszalementünk a konyhába kaja után nézni. Beértünk a konyhába és nem akartunk megint zabpelyhet enni, ezért csináltunk bundáskenyeret. A szagra szépen elkezdtek lefele szállingózni a többiek. Mindenki lent volt, kivéve Andreast.
 
-Hol van Andreas?- kérdezte Szasza.
 
-Hívást kapott, hogy haza kell mennie- válaszot Bill
 
-Ok.- Szasza.
 
Szerencsére mindenki jól lakott mert sok kaját csináltunk. Csengettek, apu megjött a boltból. Hozott kolát meg red bull-t és megittuk, de apára maradt a mosogatás. Mindenki visszavonult a szobájába(ahogy tegnap este beosztottuk) még aludni. 2-fele mindenki lejött, kajáltunk (eszünk, iszunk, alszunk, az élet szép…xd). Azután meg Lolotoll kitalálta, hogy pókerezzünk.
 
-Apu, nem mennél el pizzáért? De majd csak holnap este gyere haza, de tudod, hogy naon szeretünk.- Szasza szemrebegtetős mosollyal és mindketten átöleltük aput.
 
-Jól van, jól van értem a célzást, de estére hazajövök!- apu
 
-De pizzát el ne felejts hozni!- én kiabáltam utána.
 
-Na itt van a kártya- mondta Lolotoll.
 
-De én nem took játszani- mondta Tom.
 
-De vetkőzőst játszunk- Szasza.
 
-Akkor már tok- Tom és Georgra vigyorgott.
 
Az asztalt körbe ültük és Lolotoll elkezdett osztani.
 
-Ász pár- mondta Gustav.
 
-Sor- mondta Gerorg.
 
-Szín- mondta Niky. (ő is ott volt)
 
-Tercem van- mondta Lolotoll.
 
-Semmi- én
 
-Semmim- Szasza.
 
Billnek meg Tomnak se volt semmije.
 
-Vetkőzni- Georg.
 
-Igen, igen- helyeselt Lolotoll.
 
-Mit vegyünk le?- kérdezte Bill.
 
-Felsőt- mondta Niky vigyorogva.
 
-Oks- egyezett bele mindenki.
 
Bill, Tom én és Szasza levettük a felsőt. Rajtam Szaszán, Billen pulcsi volt és azt vettük le, Tomon meg két póló és az egyiket vette le.(am nem tom minek szokott két pólót felvenni?) következőnek Gustav osztott.
 
-Háhá- én(ez ilyen öröm izá akart lenni)
 
-Király pár- Szasza
 
-Sor- én
 
A többieknek nem volt semmije.
 
-Hát igen a Hoffmanok- Szasza
 
-Vetkőzni- én
 
-Oké mit?- Niky.
 
-Őőőőő…..Bill ,Tom Gustav, Georg felsőt- Szasza
 
-Niky, Lolotoll nadrágot- én gúnyosan.
 
-Kabbe- a lányoktól az egyhangú válasz.
 
-Na, tedd ki ha van mit!- Szasza
 
Tom szeme felcsillant. Következőnek én osztottam és nekem köszönhetően senkinek se volt semmije. Lányok felsőt, fiúk nadrágot vettek le. Mindenki addig játszott ameddig fehérnemű volt rajta. Még egy kicsit beszélgettünk persze felöltözve, és azután a fiúknak el kellett menniük. Este 9 fele apu jött meg a pizzával és azt 5-en megettük.(Niky ott aludt Lolotoll meg am is ott van nálunk) Megfürödtünk és elmentünk aludni.
 
 
 
Hogy mi történt más nap azt a kövi részben. Lécci írjatok komit. Na cupp

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotel3girls.blog.hu/api/trackback/id/tr87410121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása