A családi titok és a Tokio Hotel

Sziasztok!Ezt a blogot hárman írjuk:Szabina,Dorina,Fruzsina.Lesznek igaz és kitalált részek is.Két naponta lesznek részek de ha tudunk redszeresen írni akkor naponta is előfordulhat.Am 7. osztályba járunk és a legjobb barátnők vagyunk. Mivel sokat kell tanulni, hárman három felé megyünk ezért nem biztos, hogy feltudjuk rakni a részeket. De az biztos, hogy 1 héten 2 rész tuti lesz. A részekről még annyit, hogy lesznek hosszabb és rövidebb részek. na pusz nektek.

(x_X)Mindenfélék(O_o)

Linkblog

(:Utolsó kommentek :)

  • szasza: Köszike szandi az eggyüttérzést!!!!!!!! puss!!!!!!!!!4 (2008.04.15. 15:57) 16. rész :..:Hihi:..:
  • szandi: FUNI,SZABINA,DORISZ NAGYON JÓ EZ AZ OLDAL.VÁROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT! (2008.04.10. 15:37) Hali!!!!!!!
  • lolotoll: syasztok! non jo lett! mintha nem tudnám! akkor holnap megmutatom a kövit amit irtam! és La You má... (2008.03.30. 14:59) 12.rész Ikertalálkozó
  • La you: jajj nagyon tetszik! nézz be hozzám is www.zimmer483.blog.hu (2008.03.24. 22:55) 9. rész A levél
  • lolotoll: syasztok babáim! na micsi ki? de mind1! hát igen az én zsenialitásos levelem! na de sebaj! non ügy... (2008.03.23. 20:17) 10. rész A válaszlevél
  • Jigoku Shoujo. AzAz. Niky: Eddíg nagyon jók. Várom a Tőbbít. =) (2008.03.17. 18:20) 7.rész Kibékülés

1.rész Bevezetés

2008.02.27. 18:32 | Dorisz&Szasza | 8 komment

 Én egy 16 éves lány vagyok, és Doris Hoffmannak hívnak.Van egy ikertesóm Sabrina Hoffman.Egy 175cm magas zöldeskék szamű,hosszú barna hajú lány vagyok.A tesóm kiköpött másom csak 2 cm-rel magasabb.Sok barátunk van,de csak egy legjobb ő Niky.Mi apuval élünk Berlinbe  a Bahnhof Straße 13-ban.Apu producszerként dolgozik és Peter Hoffmannak hívják.Sok sztárral dolgozott már együtt, mint például a Tokio Hotel.Amikor kicsik voltunk a szüleink elváltak.Anyu valószinűleg Londonban él.Egy szép nagy emeletes,kertes házban lakunk.Természetesen van medencénk is ahol rengeteg partyt szoktunk tartani.Van két perzsa cicánk Szerénke és Rexia(anorexiából jött ez a név xd szerk.)

-Csajok elmentem a srácokhoz majd jövök-kiabált fel apu.

-Jól van-mondtuk egyszerre Sabrinával.

-Sabrina mikor jön át Niky?-kérdeztem.

-Mit tudom én! Hívd fel és kérdezd meg tőle!-Szasza(Sabrina becézése)idegesen.(ideges ember nincs csak bolond XDszerk.)

-Jól van na!Nem kell leharapni a fejem!-én.Megkeresem a telómat és hívóm Nikyt.

-Szia Niky! Mikor jössz át?-én.

-Szia!20 perc és ott vagyok.-Niky.

-Oké szia!-én.

-Szijja.-Niky

Szasza a szobájában ül és hallgatja az mp4-ét.A szobája piros szinű pirosassárgás sötétítővel.Van benne relaxfotel, fehér a bútoroknak a szine,3 személyes francia ágy és rajta hófehér ágynemű.Falba épített fekete plazba tv házimozival.Éppen Király Linda Can't let go című számát hallgatja és közben valaki csngetett.

-Csengettek! Doris nyisd ki az ajtót!-Szasza parancsolóan.

-Nem vagyok a komornyikod nyisd ki magadnak!-én.

Szasza az ajtó felé veszi az irányt és közben szidja a drága tesóját az az engem.

-Sziasztok! hát ti?-kérdi Szasza meglepődve.

-Szia! Hát mi?Nem is örülsz nekünk?-valakik.

-De,de gyertek beljebb.-invitálja be őket Szasza.

-Még jó,hogy beengesz-valakik.

Hogy kik voltak,azt majd a következő részben lesz ami valószinűleg holnap.Nem lett valmi érdekes, de minden kezdet nehéz.Lesznek majd érdekessebb részek is.szasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotel3girls.blog.hu/api/trackback/id/tr39357004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lolotoll 2008.02.27. 18:56:09

naon jo lett..:Xd mintha nem lettem volna ott amikor irtuk...
na mind1
de attol függetlenül non jo!! sok pux tsüßtök babáim!!
ja és nézzétek meg mert a szerda is ütös lett...
mondjuk még nincs fenn de mimndjárt....kifi kell nem kenyér hihi:):XD

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.02.28. 13:13:10

hali!! :)
nekem is teccik az első rész ám!! xD
várom a kövit!! :)
pussa

Zyt@ 2008.02.28. 16:06:35

sztem. nem kezdődik rosszul és sejtem h mi lesz a kövi részben xP
ügyik vagytok, várom a kövit,
pussy :-)

Linda Kaulitz (törölt) 2008.02.28. 17:22:59

Szijja!! Nadon teccik már az 1. rész szal tuti h a többi részt is nyomon fogom követni és Király Linda számát is nadon szeretem szal ez +1 pont :D :P pusszanat és várom a kövi részt :P

Nicky 2008.02.28. 17:40:45

Ez is tetszik!Nekem ez vh jobban tetszik!De természetesen mind a kettő naon szupi!

funina 2008.02.28. 17:43:52

sya babám!! rem nesokára fenn lecc a második rész is!! na sok pux & cupp
ja és ninim a másik is jo de az a valoság és az nem a th-rol fog szolni meg semmi ilyesmik nincs benne!! a másikban az osztály mindennapjairol van szo!! de tod h nem harakszok és ha kell átmeek hozzátok és kapsz egy puszit!! na cupp mindenkinek!!
tudjátok vigyorik 4 ever

Dorisz 2008.02.28. 18:23:11

Sziasztok! köcce a kommikat

Niky 2008.02.29. 18:41:43

Halí. Mindenkinek.! JóLett..JóLett. :]
süti beállítások módosítása